5 žingsniai, kurie padės įgyvendinti 2020 metams išsikeltus tikslus | KIKI FIT

Visos prekės pristatomas per 1-3 d.d.

Reikia pagalbos? Susisiekite +37061004232 arba labas@kikifit.lt
kaip igyvendinti tikslus

5 žingsniai, kurie padės įgyvendinti 2020 metams išsikeltus tikslus

Dauguma naujus metus pradeda apmąstydami tai, kas buvo praėjusiais metais ir tai, ko tikimės iš artimiausių dvylikos mėnesių – tai puikus įprotis ir tiesą sakant, būtų naudinga skirti laiko šiuos svarbius dalykus apmąstyti kiek dažniau nei kartą metuose. Tačiau šįkart naujųjų metų rezoliucijos buvo dar ypatingesnės, nes pradėjome ne tik naujus metus, bet ir naują dešimtmetį. Ta proga domėjomės, ką pataria specialistai – kaip elgtis, kad naujus tikslus pavyktų ne tik užsirašyti, bet ir įgyvendinti? Išnaršę internetą ir įsiklausę į sėkmingiausių draugų patarimus, štai ką išgirdome:

  1. Susikurkite naujus, kertinės svarbos įgūdžius

“Noriu būti sveikesnis, laimingesnis ir turtingesnis” – tai neapibrėžti ir sunkiai įgyvendinami tikslai. “Noriu numesti aštuonis kilogramus, užsiauginti presą, sportuoti kiekvieną rytą treniruoklių salėje penkis kartus per savaitę, o kiekvieną savaitgalį papildomai nuplaukti du kilometrus, taip pat visiškai atsisakysiu kvietinių miltų ir kasdien miegosiu bent po aštuonias valandas” – būna ir tokie konkretūs tikslai. Tik va bėda – čia jų tiek daug, kad galva sprogsta nuo pokyčių gausos, o susidūrus su pirmosiomis kliūtimis norisi užmiršti visus tuos tikslus kuo greičiau, nes kiekvienas jų staiga tampa mažu priminimu, koks esate nevykėlis.

Vietoje to pagalvokite, kokie gyvenimo pokyčiai padės įgyvendinti šiuos tikslus ir kodėl tai nepavykdavo anksčiau. Galbūt pradėkite nuo pokyčių miego režime – jeigu eisite miegoti anksčiau, anksčiau ir atsikelsite, taip turėsite daugiau aktyvaus dienos laiko pasiruošti sveikus pietus į darbą ir susiruošti sporto krepšį, kad lengviau rastumėte laiko įterpti dienines treniruotes. O galbūt jums tai būtų penkiolika minučių ramios rytinės ir/ar vakarinės meditacijos – tokiu būdu savo dienas pradėsite ne nuo nuolatinio skubėjimo ir automatinio, nuo senai nusistovėjusio elgesio ir kiekvieną dieną turėsite laiko prisiminti, kas jums iš tiesų svarbu. Tai – pora kertinių įgūdžių, kuriuos prisijaukinus, sulauksite teigiamų pokyčių ir daugelyje kitų sričių. Jums svarbu atrasti tuos kertinius įpročius, kurie daugiausiai naudos atneš jums.

  1. Pasiruoškite mini tikslus

“Numesiu 50 kilogramų” – gal geriau pradėti nuo penkių? 

“Laimėsiu “Mis Bikini” fitneso konkursą” – tačiau sporto salėje nebuvote jau metus?

“Sukursiu savo startuolį ir mano kompanija taps pasauline rinkos lydere” – nors ką tik baigėte studijas ir dar neturite realios darbo patirties?

Ambicijos – puiku ir jų tikrai neverta bijoti, tačiau pernelyg didelės ambicijos ne stumia pirmyn, bet duoda priešingą efektą – suparalyžiuoja ir tempia atgalios. Todėl savo tikslus suskaidykite į mini tikslelius – tokius, kurie padės stebėti progresą, kuriuos stipriai pasistengus pasiekti bus tikrai įmanoma.

Jums taip pat gali patikti: „10 Nesėkmingų žmonių įpročių

  1. Nesivaržykite su kitais

Kad pasiektumėte tikslus, labai naudinga turėti atskaitos tašką, kad galėtumėte palyginti, kiek jau savo kelionėje nuėjote ir kiek dar eisite. Tačiau šis atskaitos taškas turi būti griežtai tik jūsų. Tam, žinoma, labai padės ką tik minėti mini tikslai, bet labai svarbu pakeisti ir savo požiūrį į progresą. Progresas nėra taškas “X”, kuriame turite atsidurti. Didžiulį džiaugsmą suteikia matyti, kaip tu pats toli nuėjai nuo savo pradinio taško, tad niekuomet nelyginkite savęs su draugais, su žvaigždėmis ar su “Instagram” influenceriais. Įvertinkite, kad su sunkumais susiduria absoliučiai visi, tačiau apie juos niekas netrimituoja. Niekam nėra lengva ir niekas reikšmingų rezultatų per akimirką nepasiekia, tačiau jeigu jūs kiekvieną dieną po truputį tobulėjate, tai yra puiku.

4. Sekite progresą

Tam padės visi čia jau išvardinti patarimai, tačiau labai svarbu skirti laiko ir įvertinti, kaip sekasi įgyvendinti tikslus dažniau negu kartą per metus. Skirkite tam laiko sau  kartą per ketvirtį ar per mėnesį. Lengvai iškrypus iš kelio kur kas paprasčiau yra švelniai pasukti vairą, negu daryti radikalius pokyčius arba dar blogiau – iš viso numoti ranką į savo norus, nes jie jau atrodo neįgevendinami. Yra įvairių būdų sekti progresą – programėlės telefone (jas galima rinktis pagal konkrečius interesus – sporto ar naujų įgūdžių mokymosi), “Excel” lentelėse ar ten, kur jums patogiausia. Žinokite, per dažnų pokalbių su savimi nebūna – nustebsite sužinoję, kad yra žmonių, kurie savo tikslus peržiūri ne tik kartą per savaitę, bet ir kiekvieną dieną. Šiaip ar taip, kiekvienas mūsų atliekamas veiksmas turėtų artinti, o ne tolinti nuo mūsų tikslų.

Jums taip pat gali patikti: „Gerumo metodas: Kaip pagaliau pasiekti savo tikslų ir blogus įpročius pakeisti gerais

5. Žinokite savo tikrąją motyvaciją

Bet kuriame gyvenimo žingsnyje susidursime su iššūkiais, o tuomet kyla daugiausiai pagundų viską mesti ir susitaikyti su esama situacija, nes būtent ji yra mūsų komforto zona. Kad taip nenutiktų, visuomet atsiminkite savo didžiuosius tikslus. Kodėl jums svarbu sulieknėti? Ar tam, kad numestumėte svorio (neaiški motyvacija), ar tam, kad būtumėte sveika ir aktyvi mama ir rodytumėte teisingą pavyzdį savo vaikams (stipri motyvacija). Kodėl jums svarbu surasti naują darbą? Ar todėl, kad “užkniso” viršininkas (silpna motyvacija, nes neaišku, galbūt kitur bus tik dar blogiau), ar dėl to, kad norite save realizuoti srityje, kuri jums bus nuoširdžiai įdomi (stipri motyvacija).

KIKI FIT – tai informacija ir motyvacija kiekvienam, kuris nori atrodyti ir jaustis geriau. Trumpais, tačiau naudingais patarimais kasdien dalinamės ir socialiniuose tinkluose – sekite mus Instagram bei Facebook.

Komentuoti

Instagram has returned empty data. Please check your username/hashtag.