Alkoholis ir kalorijos: ką gerti, o ko geriau neliesti? | KIKI FIT

Visos prekės pristatomas per 1-3 d.d.

Reikia pagalbos? Susisiekite +37061004232 arba labas@kikifit.lt
alkoholis-kalorijos

Alkoholis ir kalorijos: ką gerti, o ko geriau neliesti?

Šventinių vakarėlių sezoną jau paskelbėte atidarytu? Juk jis prasideda visai nekaltai – nuo dažnesnių susitikimų su draugais, tuomet tęsiasi per komandos vakarienę ir kas savaitinius kūčiukų ragavimus darbe, na, ir žinoma, baigiasi efektinga ir nesibaigiančia kalėdų-naujųjų metų pietų bei vakarienių savaite. Nenuostabu, kad po tokio smagaus maratono būtent sausį daugelis atsigręžia į dietas, sporto klubus ir abstinenciją.

Pagrindinė taisyklė švenčiant – saikas ir protas. Pagalvoti ne tik apie tai, kaip aš jaučiuosi dabar, šią minutę, bet ir apie tai, kaip aš jausiuosi ryto. Kur kas lengviau teisingai pasirinkti maistą, kurį valgysite – juk apie tai turime daugiau informacijos. O kaip dėl alkoholio? Dažnas žinome, kad alkoholis yra itin kaloringas ir, kad jame yra daug cukraus, kuris gali labai nesunkiai sugadinti jūsų dietą. Tačiau alkoholio kompanijos nėra teisiškai įpareigotos nurodyti, kokia yra alkoholinių gėrimų maistinė vertė, be to, jų tokia didelė įvairovė – sunku pasirinkti tai, kas žalos padarys mažiausiai. Todėl artėjančiam švenčių maratonui parengėme alkoholinių gėrimų bei populiariausių kokteilių kaloringumo lentelę – išsisaugokite ją savo telefone, pasidalinkite su draugais bei kolegomis ir pasitikrinkite kas kartą, kai skaitysite gėrimų meniu.

Ir dar šis tas, prieš skaičiuojant kalorijas…

– Ar žinojote, kad kai tik išgeriate alkoholio, organizmas meta visus kitus darbus į šalį ir iškart ima jį skaidyti? Tai reiškia, kad jeigu valgote ir geriate alkoholinius gėrimus vienu metu, organizmas neskuba maisto virškinti. Dėl šios priežasties geriau pavalgykite prieš vakarėlį, o ne jo metu.

– Yra ir viena gera žinia… tai, kad skaidydamas alkoholį organizmas sudegina daugiau kalorijų, negu skaidydamas maistą. Vis gi, šią informaciją priimkite kaip įdomų faktą, o ne kaip įkvėpimą laikytis alkoholio dietos.

– Didžiausią grėsmę jūsų kūno linijoms daro ne pats alkoholio vartojimas, bet tai, kas vartojama prie jo, kai susilpnėja mūsų savikontrolė. Trumpas sustojimas greitojo maisto restorane, važiuojant namo? Ne, tai TIKRAI nėra gera idėja.

– Žemiau esanti kalorijų lentelė jums padės išsirinkti gėrimus, kurie yra mažiau kaloringi, tačiau atsiminkite bendras taisykles: skaidrūs gėrimai yra mažiau kaloringi nei tamsūs. Grynas gėrimas yra geresnis pasirinkimas nei kokteilis, maišytas su daugybę cukraus turinčiais sirupais ar limonadais.

– Jeigu padauginote, kad ir kaip tingėtųsi, kitą dieną šiek tiek pajudėkite – lengva mankšta, pavyzdžiui pasivaikščiojimas gryname ore ar lėtas pasiplaukiojimas baseine jums padės greičiau atsigauti.

Gal turite savų taisyklių, kaip mėgautis alkoholiu taip, kad po to netektų gailėtis? Pasidalinkite komentaruose.

alkoholis-gerimai-kalorijos

alkoholiniai-kokteiliai-kalorijos

Komentuoti

1 komentaras
  • Jo,jo tikra tiesa,kad alkoholio skaidymui organizmas atiduoda daugiau energijos-reiskia deginamos ne tik kalorijos,bet ir bjaurybes RIEBALAI ypč ta darba atlieka baltas vynas! Net yra prancuziska dieta-0,75ml balto vyno ir 150g.fermentinio surio.Per penkias dienas minus 4kg.😄 Bēdele ta,kad pastoviai lengvai girtas🍸