Savaitė po lieknėjimo stovyklos: ko mes išmokome? | KIKI FIT

Visos prekės pristatomas per 1-3 d.d.

Reikia pagalbos? Susisiekite +37061004232 arba labas@kikifit.lt
cukraus-detoksas-stovykla

Savaitė po lieknėjimo stovyklos: ko mes išmokome?

Nuvažiuoti į lieknėjimui bei sveikai mitybai skirtą stovyklą nėra sunku, tačiau didysis klausimas, kuris dažną atbaido – “Kokie to rezultatai?”. Mes patikrinome stovyklą, o praėjus savaitei nuo jos, galime iš asmeninės patirties įvertinti ir kokie tokios kelionės rezultatai.

Praėjusį savaitgalį (o jis išėjo ilgasis, nes viskas prasidėjo dar ketvirtadienį), susikrovėme daiktus ir iškeliavome į Molėtų rajoną, kur sodyboje “Stirnamis” prasidėjo “Cukraus detokso” ir mitybos specialistės Kristinos Bondar organizuojama stovykla. Vos atvykus mus pasitiko Kristinos bei jos dešiniosios rankos Julijos apkabinimai, kurie kaipmat leido pajausti, kad prisijungėme prie naujos bendruomenės.

Stovyklą, į kurią iš viso susirinko apie 30 žmonių (pagrinde moterų), Julija pristatinėjo kaip būdą pabūti bendraminčių būryje. O tas siekiant pokyčių yra be galo svarbu – vertinga pamatyti, kad iššūkiai, kurie ateina keičiant įpročius, aplanko visus, kad tai yra normalu ir įveikiama. O juk kartais, silpnumo akimirkomis tuos iššūkius galime priimti ir kaip visatos ženklus, kad nieko keisti mums nereikia ir mes nieko nesugebėsime. Nieko panašaus.

Stovyklą apibūdiname kaip lieknėjimo, nes galbūt taip yra aiškiau, be to, daugybė moterų sveikesne mityba susirūpina tuomet, kai atsiranda poreikis sulieknėti. Tačiau nei mažyčių porcijų, nei dietinio maisto, nei alinančio sporto čia nebuvo. Viskas priešingai: Kristinos siunčiama žinutė buvo ta, kad kūnas pats atranda savo idealų svorį tuomet, kai mes išmokstame jo klausytis ir maitintis vedini intuicijos, o ne… įpročių ar maisto pramonės diktuojamų taisyklių. Stovykloje nekalbėjome apie populiariausias dietas ir griežtas jų taisykles – vietoje to, mokėmės suprasti, ką koks maistas ir kokie ingredientai mums daro, mokėmės sveikai gaminti ir atradinėti naujas galimybes virtuvėje (mityba stovykloje buvo vegetariška, o maitinomės prie vieno stalo su virtuvės šefe, kuri paklausta dosniai dalijo patarimus, apie tai, kaip gaminti sveikiau).

Be viso to, kiekvieną dieną buvo skiriama laiko mankštai bei susitikimams su savimi – meditacijos praktikoms, paskaitoms apie sėkmingų žmonių įpročius, tarpusavio pokalbiams, pažinčiai su aromaterapija ar ekologiškomis audinių dekoravimo technikomis.

Kodėl visa tai svarbu stovykloje, kuri lyg ir skirta mūsų fiziniam kūnui gerinti?

Svarbu todėl, kad stovykla buvo priminimas, jog nebus taip, kad “išmoksiu geriau maitintis ir dabar tai jau pagaliau gerai jausiuosi ir pasitikėsiu savimi”. Jeigu kankina emocinis valgymas (o deja, emociniais valgytojas esame kiekvienas iš mūsų), tai galima stipriai susiimti, numesti kelis kilogramus, tačiau nerandant ramybės, susidūrus su pirmu stresu, ir vėl pulsite stresą raminti picomis ir šokoladiniais saldainiais.

Viena iš priežasčių, kodėl žmonės vargsta su svoriu – tai žinių trūkumas apie tai, kaip maitintis sveikai. Kita priežastis – tai “suvalgytos emocijos”. Būdų spręsti abi problemas šioje stovykloje Kristina mums pažėrė apsčiai. Tik reikia nesustoti!

Praėjus savaitei po stovyklos, štai, kokie geri įpročiai ir prisiminimai toliau pila kurą į mūsų sveikos gyvensenos varikliuką:

  1. Ankstyva dienos pradžia, kuri stovykloje prasidėdavo 6 val. ryto nuo mankštos (dar saulei nepakilus) ir nuogų maudynių tvenkinyje. Namuose tai galima pakartoti tiesiog keliantis anksčiau nei šeima, rytą skiriant sau ir sveikiems ryto ritualams, dienos intencijų apmąstymui bei rytinei treniruotei. Ekstazė, kai įveiki save ir žmogiškąjį norą ilgiau pasivartyti lovoje – didžiulė. O kai tai darai dar ir su linksmu bendraminčių būriu ir daliniesi bendra energija, viskas tampa dar ypatingiau.
  2. Atsisveikinimas su dirbtiniu cukrumi – mes jau peržiūrėjome šaldytuvą bei virtuvės spinteles ir iš ten išlėkė visi padažai, kurie buvo prifarširuoti dirbtinio cukraus. Nors cukrus mums lyg ir nebuvo problema, bet galutinai supratome, kad jeigu jo nereikia, tai jo tikrai nereikia!
  3. Kristinos Bondar paskaitos apie sveiką mitybą visiems suteikė labai daug naujų žinių ir minčių- o juk informacijos apie sveiką mitybą yra daug ir ji dažnai prieštaringa. Retai kada pasitaiko galimybė pasitikrinti savo žinias arba užpildyti žinių spragas remiantis mokslininkų patvirtinta informacija apie mitybos principus – Kristina ją išanalizavusi įspūdingai.
  4. Naujas įkvėpimas sveikiau gaminti ir atrasti naujus patiekalus, prieskonius ir skonius, net ir saldžius desertus!

Pamokų yra ir daug daugiau ir dar detalesnių, bet čia jau kiekvienas išsinešė atsakymus į tuos klausimus, kurie mums šiame gyvenimo etape buvo aktualūs.

Ar rekomenduotumėme “Cukraus detokso” stovyklas kitiems? Ne visiems. Yra žmonių, kuriems kur kas maloniau mokytis savarankiškai. Tačiau jeigu jūs jau perskaitėte šį straipsnį iki galo, vadinasi, jums tai įdomu, vadinasi, čia tikrai rasite tai, ko ieškote – ne tik motyvacijos, bet ir kalną žinių.

Komentuoti