Infraraudonųjų spindulių pirties magija | Kiki fit
infraraudonuju spinduliu pirtis nauda

Infraraudonųjų spindulių pirties magija

Vienas iš smagių ir sveikų laisvalaikio praleidimo būdų – pirties teikiami malonumai. Tačiau jei netoleruojate įprastinių pirčių ar norite išmėginti kažką naujo, siūlome rinktis infraraudonųjų spindulių pirtį, kuri puikiai tinka karščio netoleruojantiems žmonėms ir pasižymi labai stipriu detoksikuojančiu poveikiu.

Saulė yra didžiausias infraraudonųjų spindulių šaltinis, tačiau nesusipainiokite – infraraudonieji spinduliai nėra UV spinduliai, kurių didesnis kiekis kenkia mūsų odai. Infraraudonuosius spindulius skleidžia bet koks šiltas objektas, o taip pat ir žmonės. Šie spinduliai yra visiškai saugūs, jų perduodama šiluma keliauja bangomis. Būtent tokiu būdu šildoma infraraudonųjų spindulių pirtis, kai šildytuvai sušildo aplink esančius objektus, tačiau ne orą. Dėl to šių pirčių temperatūra yra žymiai žemesnė, apie 40-60 °C, negu mums įprastinėse pirtyse – apie 80-100 °C. Nekenčiate karščio? Infraraudonųjų spindulių pirtis – kaip tik jums!

JAV mokslininkai yra įrodę tokios pirties teikiamą gydomąjį poveikį žmogaus organizmui. Reguliariai lankantis šiose pirtyse gerėja kraujotaka, normalizuojasi kraujospūdis, iš kūno pašalinami toksinai. Žmonėms, kenčiantiems nuo streso ar nerimo ji gali padėti nusiraminti, nes maloni, nevarginanti šiluma ramina nervų sistemą. Po kelių apsilankymų galite pajusti pagerėjusią miego kokybę, o jeigu peršalote – infraraudonųjų spindulių pirtis sumažins įvairius peršalimo simptomus ir sustiprins imunitetą.

Nuostabiausia tai, jog pusvalandis tokio pasipirtinimo sudegina tiek kalorijų, kiek nubėgti 10 kilometrų! Lankantis šioje pirtyje reguliariai mažėja svoris, nyksta celiulitas, o tai yra puiki išeitis nemėgstantiems sportuoti ar tiems, kurie turi fizinės veiklos apribojimų! Beveik „tingiu ir lieknėju“ – žinoma, jei po pirties ritulų nepradėsite pyragaičių valgymo ritualų…

Nors ši pirtis teikia labai daug naudos, tačiau ji turi ir savų kontraindikacijų: infraraudonųjų spindulių pirtis nerekomenduojama esant audinių ar kaulų uždegimams bei pirmaisiais nėštumo mėnesiais, taip pat žmonėms, kurių kraujagyslės jautriai reaguoja į temperatūrų pokyčius – pavyzdžiui, turintiems rožinę.

Bendro sutarimo kiek kartų per savaitę reikėtų lankyti infraraudonųjų spindulių pirtį nėra. Rekomenduojame pradėti nuo 2 kartų per savaitę, po 10-15 minučių, vėliau sesijų laiką ilginti. Žinoma norint pajusti didžiausią pirties naudą, ją reikėtų lankyti reguliariai – 3-4 kartus per savaitę, viena sesija turėtų trukti apie 30 minučių. Jeigu po pirties procedūrų jaučiatės gerai, galite saugiai į jas vaikščioti ir kasdien. Tam, kad pirties sesija būtų smagesnė, pasiimkite draugę ar draugą – tai gali būti puiki vieta pokalbiams. O jeigu labiau mėgstate ramybę, knyga ar žurnalas taip pat puikiai tiks jums į kompaniją.

Pirtyje galite skirti laiko ir savo odai – pasilepinkite kūno šveitimu. Kai sesijos metu pajusite, jog pradedate gausiai prakaituoti, išsitrinkite kūno šveitikliu. Toks prakaitavimas rodo, jog jūsų odos poros atsivėrė. Šveitikliu nutrinsite negyvas odos ląsteles ir suaktyvinsite kraujotaką. Nusiplaukite kūną, baigdami perliekite jį šaltu vandeniu, kuris sutrauks poras. Po dušo pasitepkite drėkinamuoju kremu – kartu su prakaitu netekote ir vandens, tad dabar pats metas odą sudrėkinti. Prieš, per ir po sesijos gerkite daug vandens – taip išvengsite dehidratacijos.

Komentuoti