Ką daryti, kai liūdna? Štai 10 gerai nuteikiančių idėjų | KIKI FIT

Visos prekės pristatomas per 1-3 d.d.

Reikia pagalbos? Susisiekite +37061004232 arba labas@kikifit.lt
ka daryti kai liudna

Ką daryti, kai liūdna? Štai 10 gerai nuteikiančių idėjų

Išlaikyti pusiausvyrą tarp norėjimo būti laimingu ir nedaryti sau spaudimo tokiu būti, yra gana sudėtinga. Liūdesys pažįstamas visiems, tačiau visada galime į savo kasdienybę įnešti tam tikrų mažų pokyčių, kurie leis pasijusti geriau ir pakels nuotaiką čia ir dabar. Kai kitą kartą jausitės nusiminę ar galva bus pilna įkyrių ir negatyvių minčių, pasinaudokite šiais mūsų atrinktais ir išbandytais patarimais. Galbūt jie užims tam tikrą vietą jūsų kasdieninėje rutinoje ir pagerins gyvenimo kokybę. Na, o jei liūdesį išmokote slopinti blogais įpročiais, pabandykite prisijaukinti geresnius.

via GIPHY

  1. Kasdien išeikite pasivaikščioti

Ypač tada, kai lauke šviečia saulė – taip ne tik gausite vitamino D, bet galbūt net “išvaikščiosite” savo problemas. Pajauskite lengvą vėją, atkreipkite dėmesį į visas jus supančias spalvas. Pavaikščiokite basomis po žolę, prisiskinkite lauko gėlių, kurios papuoš jūsų namus. Kasdien betiksliai, vien savo malonumui išeikite pasivaikščioti bent po 30 minučių ir harmonija bei ramybė po truputį sugrįš.

via GIPHY

2. Klausykitės muzikos, kuri pralinksmina ir išjudina

Kūnas ir mintys yra susiję, tad dažnai muzika mus išjudina ne tik fiziškai, bet ir įkvepia psichologiškai. Muzikos garsai padeda išskirti endorfinus ir serotoniną į smegenis, todėl netrukus pasijaučiame geriau. Ne vieni tyrimai yra įrodę, kad muzika gydo įvairias psichologines ligas, sindromus, net depresiją. Negana to, muzika turi ir pozityvų fizinį efektą: reguliuoja širdies ritmą, kraujo spaudimą ir streso hormono kortizolio lygį. Pasijunkite savo mėgstamiausią dainą ir atsipalaiduokite!

Įprastai klausote tik liūdnų dainų? Būna ir taip! Tad štai keletas smagių hitų:

3. Dėkingumas

Ar dažnai padėkojate už dalykus, kuriuos turite? Kad ir kokia problema jus užklupo, vertėtų atsiminti, jog tai yra išsprendžiama ir laikina. Bent kartą per savaitę (rekomenduojama tai daryti bent kartą per dieną, tačiau kažkur pradėti juk reikia!) pagalvokite apie tai, dėl ko esate dėkingas. Nepamirškite padėkoti už pačią didžiausią dovaną – gyvybę ir galimybę patirti, atrasti visą šį gyvenimą, akimirkas, kurios jus jau aplankė ir dar aplankys. Atraskite būdų padėkoti net ir už sunkias situacijas, nes jos – tai galimybė kažko išmokti ir stiebtis aukštyn.

via GIPHY

4. Ribokite laiką socialiniuose tinkluose

Smagūs filtrai ir ranka pasiekiamas pasaulis turi ir negatyvią pusę: per daug laiko leidžiant socialiniuose tinkluose gali pablogėti psichinė būsena, atsirasti nerimo ir depresijos požymių. Naujas XXI amžiaus fenomenas yra baimė kažką praleisti. Manoma, jog ji atsirado tuomet, kai susikūrė Facebook. Ji pasižymi tuo, jog bijoma praleisti kažkokią naujieną. Tačiau kuo daugiau laiko praleidžiama soc. tinkle, tuo daugiau jame matysite, kad kažkas geriau ir linksmiau gyvena už jus. O juk žinote, kad socialiniai tinklai rodo iškreiptą vaizdą, nes ir pats savo gyvenimo akimirkas, kuriomis ten dalinatės, “šiek tiek” pagražinate.

Visa ši nevaldoma karuselė sukelia menkavertiškumo jausmą, pradedama savimi nepasitikėti. Kuo labiau ribosite laiką, praleidžiamą internete, tuo daugiau turėsite progų nuveikti tai, kas jums išties patinka ir kursite savo realų, o ne išgalvotą pasaulį.

via GIPHY

5. Ką nors sukurkite savo rankomis

Ar yra kada buvę, jog taip nuoširdžiai susitelkiate į kokį nors darbą, jog pamirštate viską, kas aplink jus dedasi? Tokia būsena sumažina nerimą, pakelia nuotaiką, sulėtina pulsą. Kai ką nors kuriate savo rankomis (ir nesvarbu, kas tai – piešinys, patiekalas ar tekstas), smegenys yra užpildomos dopaminu, kuris padeda pasijusti geriau ir jausti pasitenkinimą savimi. Užsiimkite savo mėgstamu pomėgiu bent kartą per dieną ir taip sukursite ne tik kažką gražaus, bet ir padėsite savo psichologinei būsenai. Jeigu trūksta receptų idėjų, jų rasite čia.

via GIPHY

6. Pasidarykite SPA dieną

Nėra energijos ir motyvacijos? Bent kartą per savaitę pasidarykite savęs lepinimo dieną – pasigaminkite ką nors skanaus, pasiruoškite naminį kūno šveitiklį, užsidėkite maitinančią kaukę ir atsigulkite į vonią, prieš tai užsidegę žvakių, įsijungę širdžiai mielos muzikos. Su vandens garais kartu išgaruos ir negatyvi energija. Tam, kad jausmas būtų lyg tikrame SPA centre, rekomenduojame į vonią įlašinti levandų ir apelsinų eterinių aliejų – levandos nuramins, stiprins imunitetą, o apelsinai sumažins įtampą. Apelsinų kvapo aliejus netgi turi švelnų afrodiziako poveikį.

via GIPHY

7. Pasikalbėkite su kuo nors

Tai tikrai nereiškia, jog turite kitą žmogų apkrauti problemomis – paskambinkite senam draugui ar susitikite puodeliui kavos ir pakalbėkite apie malonius dalykus, prisiminkite senas akimirkas. Negalvokite, kad kiti turi parodyti iniciatyvą pirmi, kad žmogus, su kuriuo ilgai nebendravote, nenorės jūsų matyti. Juk jei senas draugas pakviestų jus kavos, jūs tuo tik apsidžiaugtumėte. Patikėkite, kad ir kiti patiria panašius jausmus, tad imkitės iniciatyvos!

via GIPHY

8. Rytais klokite lovą

Atrodo, kad tokie kasdieniai dalykai kaip lovos paklojimas rytais arba nešvarių indų išplovimas prieš einant miegoti, turėtų būti savaime suprantami dalykai. Tačiau kartais neepavyksta išvengti netvarkos. Kartais nepavyksta ryte nueiti į dušą, išsivalyti dantų, apsirenkiti švariais drabužiais. Bet jeigu kasdienėje rutinoje laikysitės tam tikros disciplinos, kartu ims atrodyti, jog labiau kontroliuojate savo gyvenimą.

via GIPHY

9. Pasimėgaukite juodu šokoladu

Įrodyta, jog kokybiškas juodas šokoladas yra naudingas sveikatai. Žinoma, jis turi būti kuo mažiau apdirbtas ir turėti ne mažiau nei 70 proc. kakavos.

Juodajame šokolade esantis natūralus stimuliatorius teobrominas padeda susikoncentruoti, palaiko darbingumą bei gerą nuotaiką. Juodasis šokoladas – maistas ne tik smegenims, bet ir grožiui – kelios suvalgytos šokolado plytelės per savaitę padeda apsisaugoti nuo žalingų ultravioletinių spindulių, o jame esantys flavonoliai turi priešuždegiminių savybių. Mes jau kramsnojame, o jūs?

via GIPHY

10. Popkornai ir Netflix

Tikriausiai nustebinsime, bet būtent liūdni filmai gali padėti pasijusti geriau. Oksfordo Universiteto mokslininkai teigia, jog žiūrint tokius filmus mūsų smegenys gamina skausmą žudančius chemikalus ir taip iššaukia endorfinų gamybą. Koks sudėtingas ir intriguojantis tas mūsų organizmas! Tačiau tai – tik idėja. Jeigu norite senos geros komedijos – pirmyn, jų Netflix tikrai rasite.

via GIPHY

O ką jūs darote, užklupus blogoms mintims – išbūnate su jomis ar vejate jas šalin?

KIKI FIT – tai informacija ir motyvacija kiekvienam, kuris nori atrodyti ir jaustis geriau. Trumpais, tačiau naudingais patarimais kasdien dalinamės ir socialiniuose tinkluose – sekite mus Instagram bei Facebook.

Komentuoti