KAIP AŠ TAIP ATRODAU? IEVA GREIČIŪNAITĖ, NESTORAS MAISTAS autorė | KIKI FIT
Reikia pagalbos? Susisiekite +37061004232 arba labas@kikifit.lt
ieva greiciunaite nestoras maistas copy

KAIP AŠ TAIP ATRODAU? IEVA GREIČIŪNAITĖ, NESTORAS MAISTAS autorė

Tinklaraščio “Nestoras maistas” autorei Ievai Greičiūnaitei idėjų, ką pasigaminti pusryčiams, pietums ar vakarienei tikrai nestinga. Buvusio modelio galvoje kasdien sukasi mintys apie naujus receptus, dar neišbandytus skonių derinius, ir vietas, kur būtų galima nugriebti kuo šviežesnį avokadą. Veiklos Ievai tikrai netrūksta, todėl mums įdomu sužinoti, kokia yra jos paslaptis, padedanti atrasti balansą kasdienybėje, nepasiduoti rutinai ir rasti laiko sau? Norėdami iš arčiau susipažinti su “Nestoro maisto” autore nesukame žodžių į vatą ir bandome išsiaiškinti – kaip ji TAIP atrodo?

Apie mitybą:

“Domėtis sveika mityba mane paskatino modelio darbas. Visą laiką siekiau turėti gražią figūrą ir atitikti modelio standartus. Pradžioje, aišku, buvo visokių kvailų sprendimų ir didelis kontrastas – tai valgiau tik trapučius su pomidoru, tai prisikimšdavau daugybę cukraus turinčių šokoladų ir saldainių. Kitaip tariant, gyvenau principu: „viskas arba nieko”.

Vėliau supratau, kad mėgstu pavalgyti sočiai ir pradėjau ieškoti būdų, kaip tai galėčiau padaryti, kad išsaugočiau figūrą, gerai jausčiausi ir būčiau sveika. Didžiausia mano motyvacija buvo noras valgyti skaniai ir sočiai.

Pradėjau ieškoti įkvėpimo ir naujų receptų, nes ši tema man buvo visai juodas miškas. Besidomėdama veganiška mityba atradau daug sveikų alternatyvų ir skirtingų receptų variantų. Kai išmokau viską subalansuoti ir sudėlioti, grįžau prie įprastos (ne veganiškos) mitybos.”

Apie dienos pradžią ir protarpinį badavimą:

“Paskutinius keletą mėnesių mano rytai atrodo panašiai – atsikeliu, atsigeriu vandens ir stengiuosi iš karto neimti telefono. Tą laiką noriu skirti sau, paskaityti knygą. Išgėrusi puodelį kavos einu sportuoti – lankau kalanetikos treniruotes, po to dar kokią valandą intensyviai pasivaikštau ar pabėgioju. Tuomet pradedu kurti receptus, galvoje kirba mintys apie tai, ką galėčiau pagaminti, kad būtų ir man fainai, ir galėčiau pasidalinti su kitais. Grįžusi namo, valandėlę arba dvi skiriu gaminimui. Taip ir ateina laikas “pusryčiams”, kurie dažniausiai būna 13-14 valandą. Kadangi man tai – pirmasis dienos valgymas, mėgstu jį vadinti “pusryčiais”. Dažniausiai tai ir būna koks pusrytiškas patiekalas – sumuštinis su pilno grūdo duona, avokadu, kiaušiniu. Šie trys ingredientai mano mėgstamiausi, jų visuomet turiu namuose ir iš jų galiu sugalvoti daugybę skirtingų receptų.

Išbandyti protarpinį badavimą nusprendžiau prisiskaičiusi daug gerų atsiliepimų, pasidaviau reklamai. Tikėjau, jog jei taip maitinsiuos, būsiu pati gražiausia, geriausia ir puikiausia. Aišku, ne viskas yra taip, kaip sakoma. Prieš pradėdama taip maitintis klausiausi daug podcast’ų, skaičiau ir rimtesnių tyrimų. Man toks režimas labai tiko ir patiko. Supratau, kad mėgstu geriau porą kartų sočiai pavalgyti, nei kas porą valandų užkandžiauti ir galvoti, kas laukia toliau. Jaučiuosi geriau, kai suvalgau rimtą patiekalą ir tada leidžiu sau kokį desertėlį.

Jokio maisto iš savo raciono neišbraukiau, niekada nesielgiu drastiškai – kai labai noriu valgyti, tikrai nesikankinu. Ne visada laukiu 16 valandų laiko tarpo, kartais tai būna mažiau, bet vis tiek leidžiu organizmui pailsėti. Dabar galiu sakyti, jog prisitaikiau ir nebelaikau to dieta, labiau – gyvenimo būdu.”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by nestorasmaistas (@nestorasmaistas) on

Apie gerą savijautą:

“Mesti modelio darbą ir pasinerti į mėgstamą veiklą, paskatino prasta emocinė sveikata. Prisimenu, pradėjau pastebėti, kad vis dažniau jaučiuosi blogai, save riboju, spaudžiu, skaičiuoju kalorijas. Man labai nepatiko taip jaustis, neturėjau laisvės, buvau nelaiminga. Kai supratau, kad “Nestoras maistas” jau visai sėkmingai gyvuoja, pagalvojau, jog tai galėtų būti mano kelias. Supratau, kad atėjo laikas atsisakyti modelio darbo.

Kai būna bloga diena, stengiuosi savęs neperspausti, į šoną padėti degančius darbus, leidžiu sau pailsėti – įsijungiu mėgstamą serialą arba leidžiu laiką su draugais. Skiriu laiko sau, o kitą dieną viskas ir vėl būna gerai. Kol nebus pertraukėles, nebus ir geros savijautos.

Laimingiausia jaučiuosi, kai gerai sekasi darbuose, kai pati jaučiuosi emociškai gerai. Tada viskas susijungia į vieną tašką ir būnu labai laiminga. Dar būna keletas dienų per mėnesį, kai atrodo, kad visi rašo, visi nori imti interviu, visi gamina mano maistą ir viskas būna skanu. Nežinau, ar čia mėnulis taip veikia, ar kas, bet tuomet kokias tris dienas jaučiuosi ant bangos – man patinka tas jausmas.”

Apie sportą ir figūrą:

“Pastaruosius du mėnesius negėriau alkoholio. Tai eksperimentas, kuris prasidėjo nuo dviejų savaičių, tačiau visai netikėtai užsitęsė ilgiau. Man tas periodas labai patiko, turėjau daugiau energijos, kurią skyriau sportui. Jaučiuosi geriausiai, kai aktyvia veikla užsiiminėju kiekvieną dieną. Daug vaikštau, per dieną dažniausiai nueinu apie 15 kilometrų. Atrodo, užsidedu ausines ir galiu taip žingsniuoti kokias dvi valandas – man tai geriausias poilsis. Taip pat lankau kalanetikos, pilateso, kitas grupines treniruotes, sportuoju namie su svareliais, mėgstu bėgioti ir važinėti dviračiu.

Kadangi visą laiką buvau liekna, dirbdama modelio darbą jokių dietų imtis neturėjau. Tačiau, kai yra tokie griežti išvaizdos standartai, vis tiek save bandai įsprausti į rėmus. Kol buvau modeliu, visą laiką savyje ieškojau nebūtų problemų. Jei prieš penkerius metus būčiau pažiūrėjusi į dabartinę save, tikrai būčiau pagalvojusi “oi čia kažkokia storulė”. Buvo laikotarpis, kai galvojau jog tikrai esu stora. Šiandien mąstau jau kitaip, jaučiuosi gerai, man gražu tvirtesnis, sveikas kūnas. Gražiausia sau jaučiuosi būdama stipri arba stipriai liekna.”

Apie grožio ritualus:

“Grožio ritualų daug neturiu ir procedūromis nelabai domiuosi, net pas manikiūristę nueinu gal kartą per metus. Mano veido priežiūra irgi labai paprasta: kartais užsidedu kaukę ar pasitepu geresniu kremu. Vienintelė taisyklė, kurios visuomet laikausi – kad ir kada grįžčiau namo, visada gerai nusiprausiu veidą. Visai nesvarbu ar būnu pasidažiusi ar ne, žiauriai pavargusi ar ne – šio ritualo nepraleidžiu niekuomet.

Nemėgstu naudoti daug makiažo. Vietoje kreminės pudros naudoju BB kremą. Jis iš KIKO, pirkau Paryžiuje ir tai, ko gero geriausias kada nors atrastas grožio produktas. Jis labai nebrangus – kainavo vos penkis ar šešis eurus, tačiau man be galo patinka.

Daug klausimų sulaukiu dėl savo plaukų spalvos. Kadangi mano plaukai yra balinti, man svarbu eiti pas kirpėją, kuriuo pasitikiu ir kuris tikrai saugos mano plaukus. Supratau, kad jei nori būti platininė blondinė, reikia investuoti į geras priemones. Kartą per savaitę užsidedu kaukę, naudoju kirpėjos rekomenduotą specialų šampūną. Kad plaukai išliktų kiek įmanoma sveikesni, stengiuosi jų nedeginti ir džiovinu natūraliai.”

Apie “Nestorą maistą”:

“Nestoro maisto” idėja gimė maždaug prieš pusantrų metų. Aišku, jau seniai galvoje kirbėjo ta mintis. Manau, noras kalbėti šia tema buvo susijęs su mano mažu valgymo sutrikimu, kai be galo griežtai kontroliavau savo mitybą. Pradėjusi daugiau laiko leisti virtuvėje, daugiau gamindama ir eksperimentuodama sugalvojau “Nestorą maistą”. Universitete turėjau mėnesį trukusias atostogas, kurias paskyriau maisto gaminimui ir fotografavimui. Per tą laiką prisikaupė daug receptų ir nuotraukų, bet dar bijojau jais dalintis, galvojau, jog tai niekam nebus įdomu. Rezultatas išėjo geresnis, nei tikėjausi!

Virtuvėje vadovaujuosi labai paprastais principais: mažiau yra daugiau, visi ingredientai turi būti pažįstami, o pats gaminimo laikas neužtrukti ilgiau 30 minučių.

Kartais ir aš įsisuku rutinoje, ima trūkti idėjų. Tuomet žinau, jog laikas padaryti mažą restartą ir pailsėti. Svarbu nebijoti – darbai nepabėgs, o ir pasaulis nesugrius per tas tris dienas, kol ilsėsiesi. Kai pritrūksta minčių receptams, visada semiuosi idėjų iš savo mėgstamų Instagram paskyrų – @deliciouslyella, @ambitiouskitchen ir @viktorija_ourdailybread. Šios merginos mane labai įkvepia!

Tiems, kurie “Nestoro maisto” paskyroje lankysis pirmą kartą, rekomenduoju savo garsųjį troškinuką su konservuotu tunu, kurį sukūriau improvizuodama virtuvėje. Daug kas stebėjosi tuo, kad troškinys yra su tunu, tačiau kas tik pabandė, jį gyrė – tai daugiausiai liaupsių sulaukęs receptas. Būtent tai visada gaminu ir didesnei draugų kompanijai. Labai skanu, paprasta ir greita!”

RECEPTAS: Ievos Greičiūnaitės troškinys su tunu

 

View this post on Instagram

 

A post shared by nestorasmaistas (@nestorasmaistas) on

Reikės:

1 svogūno• 1 morkos • 1/2 cukinijos • 10 pievagrybių • 2 skiltelių česnako • 1 stiklinės pomidorų tyrės  • 1 stiklinės daržovių sultinio • 1 skardinės avinžirnių (galima keisti lęšiais, pupelėmis) • 1 skardinės tuno • 50g „Džiugo“ sūrio • keleto saulėje džiovintų pomidorų

Kaip gaminti?

Keptuvėje pakepinau smulkintą svogūną, morką, cukiniją, pievagrybius ir česnaką. Supyliau pomidorų tyrę, sultinį, avinžirnius, uždengiau, šiek tiek sumažinau ugnį ir leidau ~10-15min pasitroškinti. Subėriau tuną, sūrį ir saulėje džiovintus pomidorus, dar kartą uždengiau ir palikau pasitroškinti ~5min. Jeigu daržovės jau pakankamai suminštėjusios, o skystis šiek tiek išgaravo – tuomet viskas, troškinys paruoštas!

KIKI FIT – tai informacija ir motyvacija kiekvienam, kuris nori atrodyti ir jaustis geriau. Trumpais, tačiau naudingais patarimais kasdien dalinamės ir socialiniuose tinkluose – sekite mus Instagram bei Facebook.

Komentuoti