Kaip pasigaminti tobulą glotnutį? | KIKI FIT
Reikia pagalbos? Susisiekite +37061004232 arba labas@kikifit.lt
glotnuciai zaliasis kokteilis

Kaip pasigaminti tobulą glotnutį?

Tiršti kokteiliai yra vienas greičiausių, skaniausių ir sveikiausių pusryčių variantų. Norite kiekvieną dieną pradėti nuo energijos, vitaminų ir mineralų bombos, bet nežinote kokius vaisius ar daržoves parduotuvėje griebti pirmiausia, kad jūsų kokteilis nesigautų košė makalošė? Mes ateiname į pagalbą, kartu su įkvepiančiais receptais, geriausiais patarimais kaip išsirinkti kokteilinę ir kaip pasigaminti tobulą glotnutį.

KAIP IŠSIRINKTI GERĄ KOKTEILINĘ?

– Tobulų glotnučių paslaptis, pirmiausia, slypi geroje kokteilinėje. Investavę į kokybiškus virtuvės prietaisus pamatysite daug privalumų – nebereikės kramtyti nesusitrynusių daržovių gabalėlius ir žiūrėti į plaukiojančio lapinio kopūsto likučius.

– Renkantis trintuvę reikėtų atsižvelgti į jos galingumą, kuris svyruoja nuo 300 -1000W ribose. Tad jei planuojate smulkinti ledukus, trinti šaldytus vaisius ir daržoves – kokteilinės galingumas neturėtų būti mažesnis nei 500W.

– Kokteilinių asortimentas parduotuvėse tikrai yra platus. Galite rinktis tarp populiariausių “Braun”, “Phillips”, “Tefal” ar “Bosch virtuvės prietaisų. Kokteilinių kainos gali labai svyruoti – tai priklausys nuo to, iš ko pagamintas indas, kokia jo talpa, koks gamintojas ir galingumas.

Mūsų mėgstamos kokteilinės:

Visiems žinomas “Phillips” gamintojas siūlo kokteilines specialiai žaliems kokteiliams. Jų galingumas siekia 1400W, ąsočiai pagaminti iš praktiškai nesudaužomos medžiagos, tūris siekia 2 litrus. Vienu plakimu paruošite kokteilių visai šeimai! Kokteilinėje yra iš anksto nustatyta tirštųjų kokteilių programa. Kartu pridedama tvirta 600ml tūrio stiklinė, kurioje pasigaminę kokteilį, galėsite išsinešti su savimi.

Antras mūsų sąraše – garsusis “Nutribullet”, kurį tikrai ne kartą matėte TV reklamose. Jo kaina siekia apie 80 eurų ir yra ženkliai mažesnė nei Philips kokteilinės. Tačiau ji ne ką prastesnė – variklis siekia 600W ir tikrai susidoros su bet kokiu iššūkiu. Pagrindinio indo tūris siekia 0,7 litro, todėl šios kokteilinės skirtos tiems, kurie neplanuoja savo glotnučiu dalintis su niekuo kitu. Taip pat, prie rinkinio yra pridedamas mažas indelis su papildoma rankena, kuris leis skubantiems į darbus bėgti pro duris su savo mėgstamu kokteiliu rankose.

PATARIMAI TRINTŲ KOKTEILIŲ GAMYBAI:

  1. Naudokite daržoves. O TAIP, išgirdote teisingai – gardinkite savo kokteilius kalafiorais, brokoliais, žirneliais ar burokėliais. Naudojami mažais kiekiais jie duos saldų skonį, kreminę tekstūrą ir ryškias spalvas. O jūs nepastebimai įtrauksite į savo mitybos racioną gerą vitaminų ir žalumynų dozę.
  2. Ledukus keiskite šaldytais vaisiais. Trindami šaldytus vaisius vietoje ledukų, kokteiliams suteiksite dar daugiau tirštumo ir jūsų gėrimas tirpstant ledukams nepasidarys vandeningas.
  3. Paslėpkite daržoves. Jei jūs ar jūsų vaikai nemėgsta žalios spalvos (gėrimuose ji jums neatrodo patraukliai), pabandykite špinatus ar lapinius kopūstus kokteilyje paslėpti įmaišę šaukštelį kakavos. Galėsite smaližiauti nepakartojamu šokoladiniu pieno kokteiliu, o žalumynų neliks nė pėdsako.
  4. Saugokite savo kokteilinę. Pirmiausia, į indą supilkite skystus ingredientus (t.y. pasirinktą augalinį pieną ar vandenį) ir tik tuomet berkite viską kas liko. Taip apsaugosite kokteilinės ašmenis nuo susibraižymo ar gedimo.
  5. Bananai. Dažnas ingredientas, sutinkamas kokteilių receptuose yra bananai. Jei jų nemėgstate ar bandote išvengti papildomo cukraus, bet vis vien siekiate išlaikyti kreminę gėrimo tekstūrą – išbandykite graikišką ar kokosų (puiki alternatyva veganams) jogurtą.
  6. Pasirinkite teisingą bazę. Jei norite kažko lengvo ir gaivinančio – į kokteilį pilkite vandens. Augalinis pienas (kokosų, avižų, migdolų…) labiau tiks toms progoms, kai norisi tiršto, kreminio ir sotaus pusryčių gėrimo.

TRINTŲ KOKTEILIŲ FORMULĖ:

  1. Bazė (1 stiklinė). Puikiai tiks vanduo, kokosų vanduo, augalinis pienas, žalia arbata.
  2. Sveikieji riebalai. Rinkitės tarp avokado puselės, šaukšto riešutų sviesto, chia sėklų, linų sėmenų ar kanapių sėklų.
  3. Žalumynai. Lapinis kopūstas, špinatai, įvairios salotos arba viskas, kas yra žalios spalvos.
  4. Vaisiai (1 stiklinė). Bananai, obuoliai, kriaušės ar datulės – rinkitės savo mėgstamiausius.
  5. Daržovės (1 stiklinė). Pagal sezoną – brokoliai, kalafiorai, burokėliai, žirneliai…
  6. Prieskoniai ir supermaistas. Kokteilius gardinkite imbieru, cinamonu, kakavos milteliais, avižomis, goji uogomis, spirulina, kolageno milteliais.
  7. Baltymų milteliai. Pasirinktinai, bet labiausiai tinka sportuojantiems.

MŪSŲ MĖGSTAMI RECEPTAI:

Gamindami tirštuosius kokteilius pagal šiuos receptus tikrai nesuklysite. Remdamiesi mūsų virtuvės taisykle NR.1 MAŽIAU YRA DAUGIAU, pamatysite, jog geriausi skoniai slypi paprastume.

Karamelinis pieno kokteilis (2 porcijos):

  • 300 ml augalinio pieno
  • 3 šviežios datulės
  • 2 šaldyti bananai
  • šaukštas riešutų sviesto

Žaliasis kokteilis (1 porcija):

  • Sauja špinatų
  • Šaldytas bananas
  • 3 šviežios datulės
  • 200 ml vandens

KIKI FIT – tai informacija ir motyvacija kiekvienam, kuris nori atrodyti ir jaustis geriau. Trumpais, tačiau naudingais patarimais kasdien dalinamės ir socialiniuose tinkluose – sekite mus Instagram bei Facebook.

Komentuoti