Kaip skirtingos sporto rūšys formuoja jūsų figūrą? | Kiki fit
sporto rusys figura

Kaip skirtingos sporto rūšys formuoja jūsų figūrą?

Nors visiems aišku, kad skirtingos treniruotės lavina skirtingus raumenis, apie tai KAIP kuris sportas formuoja kūną daug informacijos nerasite. Kad būtų lengviau išsirinkti sportą ne tik pagal tai, kas teikia didesnį malonumą, bet ir tai, kas greičiau suteiks norimą rezultatą, mes kalbame apie populiariausius sportus ir kokį efektą jūsų kūnui jie gali suteikti.

Bėgiko kūnas

Pagrindiniai treniruojami raumenys: šlaunys ir blauzdos.

via GIPHY

Ilgų distancijų (maratonų) bėgikai turi ryškiai matomus raumenis. Taip yra ne dėl to, kad jie labai raumeningi, bet dėl to, kad šie turi labai mažai kūno riebalų – maždaug vos 7%. Tuo tarpu sprinteriai būna raumeningesni, jų siauri klubai, o raumenys yra didesni.

Ėjiko kūnas

Pagrindiniai treniruojami raumenys: kojos, liemuo, rankos.

Nors daug kas vaikščiojimą laiko ne sportu, o gyvenimo būdo dalimi, verta pasigilinti, kokia ėjimo technika jums suteiks geresnius fizinius rezultatus. Ėjimas gali apdovanoti lieknu liemeniu ir patraukliomis šlaunimis. Be to, ėjikai, kitaip nei bėgikai, dažnai turi puikius, apvalius sėdmenis. Jei iš šios judėjimo formos norite išspausti kuo daugiau naudos, einant pilvo raumenis laikykite įtrauktus, greičiau mosikuokite rankomis – tai paspartins ir jūsų žingsnius. Nepamirškite 10 tūkstančių žingsnių taisyklės ir išeikite pasivaikščioti po vakarienės – tai tikrai veikia.

Jogos kūnas

Pagrindiniai treniruojami raumenys: pečių juosta, gilieji liemens raumenys, kojos.

via GIPHY

Skirtingos jogos rūšys didesnį dėmesį skiria skirtingoms raumenų grupėms, tačiau apibendrinimus daryti galima. Įprastai joga suteikia liesą, ilgą kūną. Ashtanga jogos pozos naudoja žmogaus kūno svorį bei rankų, pečių ir kojų jėgą, tad ji labiau stiprina šis kūno dalis. Kad kūnas galėtų išlaikyti balansą, kol atliekamos įvairios pozos, stiprinami gilieji kūno raumenys.

Pilates kūnas

Pagrindiniai treniruojami raumenys: įvairūs pilvo raumenys.

Pilates figūra yra liekna ir graži, minkštų formų. Kadangi pilates treniruotės didelį dėmesį skiria taisyklingai laikysenai, šio sporto gerbėjai vizualiai atrodo aukštesni ir elegantiškesni. Pilates stiprina visus pilvo raumenis, lavina stuburo paslankumą ir teisingą kūno laikyseną, o tai įdarbina skirtingas raumenų grupes. Šis poveikis jaučiamas ir po treniruotės, realiame gyvenime.

Pilates treniruotės būna dvejopos – ant kilimėlių arba naudojant specialius aparatus, vadinamus reformeriais. Kadangi tokios treniruotės tikslingiau gali lavinti konkrečias raumenų grupes, jos yra laikomos efektyvesnėmis.

Tenisininko kūnas

Pagrindiniai treniruojami raumenys: šlaunys, rankos, liemuo.

via GIPHY

Tenisą žaidžiantys turi liekną, raumeningą kūno sudėjimą su stipriomis kojomis, plačiais pečiais ir nugara. Dažnai viena kūno pusė būna išlavinta labiau nei kita, tad kūno simetrijai užtikrinti reikia pasitelkti papildomas treniruotes.

Plaukiko kūnas

Pagrindiniai treniruojami raumenys: krūtinė, viršutinė nugaros dalis, liemuo ir kojos.

Plaukikai turi plačius pečius ir krūtinės ląstą, jų viršutinė kūno dalis turi “V” formą, kuri sukurią liekno liemens iliuziją. Plaukikai labai raumeningi, tačiau neatrodo stambūs. Plaukiant didžiulis darbas tenka giliesiems liemens raumenims, dėl to plaukikai turi plokščią pilvą. Jie taip pat turi tvirtas šlaunis ir riestą užpakalį.

Dviratininko kūnas

Pagrindiniai treniruojami raumenys: kojos, ypač priekiniai ir užpakaliniai šlaunų raumenys, liemuo.

Dviračių treniruotės yra aerobinės treniruotės, tačiau per jas kojų raumenims gali tekti panašus krūvis kaip per anaerobines treniruotes su svoriais. Dėl to šios treniruotės sumažina kūno riebalų procentą, tačiau nuo jų šlaunys gali sustambėti. Dviratininkai dažnai mina pasvirę pirmyn, dėl to kyla rizika, kad suapvalės pečiai.

Futbolininko kūnas

Pagrindiniai treniruojami raumenys: pagrinde kojos ir liemuo.

Futbolininkų figūros skiriasi, priklausomai nuo jų užimamų pozicijų. Vartininkai turi tvirtesnius pečius ir rankas, gynėjai būna aukštesni ir sunkesni, o saugai ir puolėjai būna žemesni, lengvesni bei lankstesni. Šis sportas pabrėžia tvirtus šlaunų raumenis, kurie reikalingi spyriams, taip pat treniruoja stiprų ir liekną liemenį, reikalingą balansui ir stabilumui išlaikyti.

Krepšininko kūnas

Pagrindiniai treniruojami raumenys: viršutinė kūno dalis, liemuo, kojos.

via GIPHY

Tai – visą kūną lavinantis sportas, krepšininkai būna aukšti, raumeningi ir liekni. Treniruotės suteikia tvirtas blauzdas bei šlaunis ir užpakalio raumenis, lavina rankas, pečius bei nugarą. Sportininkai taip pat turi ryškius liemens raumenis. Čia, kaip ir futbole, sportininkų figūra šiek tiek skiriasi nuo aikštelėje užimamų pozicijų. Saugai būna smulkesni, tuo tarpu priekinėse pozicijose esantys sportininkai būna aukštesni ir sunkesni.

 

Komentuoti

1 komentaras
  • Pilates ir Yoga tai ne sporto rūšys 🙂 čia treniruotės pavadinimai?
    O kur kitos populiarios sporto šakos: boksas, gimnastika, slidinėjimas, čiuožimas ir dar galima vardinti.
    Bet kaip suprantu jus čia nerimtai apie tą sportą ? Taip? 🙂