Kaip suderinti ketogeninę dietą ir vakarienes restoranuose? | KIKI FIT
Reikia pagalbos? Susisiekite +37061004232 arba labas@kikifit.lt
restoranas ketogenine dieta vakariene

Kaip suderinti ketogeninę dietą ir vakarienes restoranuose?

Ketogeninė dieta vis dar neapleidžia savo populiarumo pozicijų ir tie, kurie ją išbando labai greitai pasidalina į dvi stovyklas – arba džiaugiasi lengvai krentančiu svoriu arba spjaudosi ir sako, kad ketogeninės dietos daugiau tikrai nekartos.

Tie, kurie pasiryžta laikytis griežtų ketogeninės dietos taisyklių, turi labai tiksliai planuoti savo valgiaraštį. Na ir žinoma, kiekviena dieta šiek tiek kertasi su noru socializuotis – vakarienės svečiuose arba restoranuose staiga tampa iššūkiu, o prie jų derinamas alkoholis virsta tuščiomis kalorijomis. Tad šįkart pakalbėkime apie tai, kaip vienu metu “apsėsti visas kėdes” 😂 arba ir laikytis keto (ar bet kurios kitos) dietos, ir mėgautis Lietuvos (arba užsienio) restoranais.

Susipažinkite su restorano meniu iš anksto

Kai esi pasiruošęs, priimti gerą sprendimą visada lengviau. Dauguma restoranų turėtų turėti keletą keto draugiškų patiekalų, kurie beveik neturės jokių angliavandenių. Jeigu nesate tikri, kad viena vakarienė nesugadins ketozės, galite restoranui iš anksto paskambinti ir pasitikslinti, ar konkretų patiekalą galima pritaikyti jūsų poreikiams. Dauguma restoranų mielai su tuo sutinka.

Atsisakykite angliavandenių savo lėkštėje

Dažniausiai restoranų maistas susideda iš tokių ingredientų: mėsos, daržovių ir porcijos angliavandenių (bulvės, ryžiai ar kitos kruopos). Kadangi ketogeninė dieta labai griežtai riboja angliavandenius, jos laikytis bus lengviau, jei angliavandeniai apskritai neatsidurs jūsų lėkštėje. Paprašykite, kad jums priklausančią angliavandenių porciją pakeistų papildoma lapinių daržovių salotų porcija. Lapinės daržovės turi mažiau angliavandenių nei kai kurios kitos, pavyzdžiui, morkos. Tačiau tai, kurios daržovės tinka, laikantis ketogeninės dietos, jūs jau ko gero žinote. Padavėją galite papildomai paprašyti alyvuogių aliejaus, kad gautumėte pakankamą dienos riebalų porciją.

Riebalai riebalams nelygūs

Nepamirškite, kad vartojant daug riebalų, visada reikia rinktis tuos, kurie yra patys sveikiausi. Grietinėlės padažas salotoms vilioja, bet alyvuogių aliejus bus kur kas geresnis pasirinkimas. Prioritetą teikite avokadų, alyvuogių, kokosų aliejui, ghee sviestui. Atkreipkite dėmesį ne tik į tą aliejų, kuriuo apšlakstytos jūsų salotos, bet ir tą, kuriame buvo gaminama mėsa.

Atsargiai su cukrumi!

Ko gero pastebėjote, kad visi, kas nusprendžia atsisakyti cukraus, pradeda garsiai visiems pasakoti apie tai, KIEK daug to cukraus yra visur pasislėpusio. Cukrus ypač pavojingas tada, kai pasiekiate ketozės stadiją, nes ji gali būti sugadinta labai greitai. O cukrus slepiasi visur, ypač, įvairiausiuose padažuose, net kai kuriuose balzaminiuose actuose. Visuomet prašykite, kad padažas būtų patiektas atskirame dubenėlyje ir tiksliai išsiaiškinkite jo ingredientus. Jeigu kyla abejonių, ar padažas jums tinka – pasirinkite saugų alyvuogių aliejų. Pirmus kartus užduoti tokius detalius klausimus padavėjams gali būti nelabai drąsu, bet nepamirškite, kad daugybė žmonių turi daugybės skirtingų mitybos įpročių. O padavėjo darbas yra jums padėti išsirinkti tai, kas labiausiai atitiks jūsų skonį.

Nebijokite keisti to, kas netinka

Jeigu sužinojote, kad šis restoranas TIKRAI negali pasiūlyti su ketogenine mityba suderinamų patiekalų, tuomet pasirinkite kitą… restoraną! Jeigu salotos be padažo – jums ne salotos, tuomet pasiruoškite mažytę porciją savo mėgstamiausio salotų padažo ir mini indelyje pasiimkite ją su savimi į restoraną. Nebijokite apsikvailinti, nepamirškite, kad kitiems jūs tikrai, tikrai nerūpite, tad savo poreikiais turite pasirūpinti pats.

Jeigu laikotės ketogeninės dietos, jums taip pat gali patikti šie receptai:

Keto dietos pietų idėjos (O taip, yra ir pica!)

Keto duona per 90 sekundžių

Nuotrauka: Vilniaus restoranas El Mercado.

KIKI FIT – tai informacija ir motyvacija kiekvienam, kuris nori atrodyti ir jaustis geriau. Trumpais, tačiau naudingais patarimais kasdien dalinamės ir socialiniuose tinkluose – sekite mus Instagram bei Facebook.

Komentuoti