Idėja sveikiems savaitgalio pietums: 2 kalafiorų picos versijos (be miltų!) | KIKI FIT
Reikia pagalbos? Susisiekite +37061004232 arba labas@kikifit.lt
kalafioru-ziediniu-kopustu-pica-be-miltu receptas

Idėja sveikiems savaitgalio pietums: 2 kalafiorų picos versijos (be miltų!)

Pica mums dažnai asocijuojasi su cheat day, nuodėmingu malonumu. Žinai, kad nelabai sveika, bet juk labai norisi. Tad kokia maloni dovana, kai draugė tave išmoko gaminti sveikesnę taip mėgstamo patiekalo versiją!

Tokia draugė – tai Floridoje gyvenanti Evrim Blauth (👈 čia rasite jos Instagram). Evrim – profesionali virtuvės šefė, kuri pakeitė profesiją ir tapo asmenine trenere. Argi negera žinių kombinacija? Tad jos receptais mes tikrai pasitikime ir žinome, kad išmoksime gaminti sveikiau, tačiau geram patiekalo skoniui kompromisų čia nebus!

Šiandien Evrim jums rekomenduoja išmokti pasigaminti kalafiorų picą, kurioje mums įprastus kvietinius miltus pakeičia smulkinti kalafiorai. Tai puikiai tinka savaitgalio pietums, nustebinti į svečius užsukusius draugus arba vakarienei slogų vakarą, kai skrandis prašo kažko šilto ir malonaus…

Pateikiame dvi picos versijas – pirmoji yra su lašiša, šparagais ir ožkų sūriu, o antroji – vegetariška, su baklažanais ir pesto padažu. Tiesa, išmokus pasigaminti picos tešlą ją galėsite gardinti kuo tik panorėsite, tarsi tradicinę miltinę picą.

Tešlai reikės:

900 g kalafiorų (žiedinių kopūstų);

1 suplakto kiaušinio;

75 g minkšto ožkos sūrio;

1 arb. šaukštelio džiovintų raudonėlių;

Žiupsnelio druskos

Picos pagardams reikės: 

1 variantas: rūkytos lašišos, grilyje keptų šparagų, ožkos sūrio ir kaparėlių

2 variantas: pesto padažo, grilyje keptų baklažanų, vyšninių pomidoriukų ir baziliko

Gaminimo eiga:

Pirmiausiai, iki ryžių konsistencijos susmulkinkite kalafiorus. Kaip tai padaryti? Sulaužykite kalafioro gabalėlius ir sumeskite juos į maisto smulkintuvą, jame sutrinkite kalafiorus iki smulkių, ryžius primenančių granulių. Atkreipkite dėmesį, kad visas kalafioras susismulkintų vienodai. Panaudodami merlę ar ploną virtuvės rankšluostėlį nugręžkite kalafiorus, kad iš jų išbėgtų vanduo.

Tuomet visus ingredientus sumaišykite dubenyje. Ant kepimo popieriaus tešlą išformuokite į picos formos paplotį ir pakepkite jį maždaug 30-35 minutes iki 220 laipsnių įkaitintoje orkaitėje.

kalafioru-ziediniu-kopustu-pica-be-miltu2

Ant iškepusios tešlos jau galite dėti picos pagardus. Jeigu naudojate žalias daržoves, sudėję viską ant picos pagrindo, dar galite ją pakepinti orkaitėje maždaug 15 minučių. Jeigu naudojate rūkytą lašišą ir jau apkepusias daržoves, tuomet papildomai kepti nėra būtina – užtarkuokite ant picos šiek tiek parmezano sūrio, apšlakstykite alyvuogių aliejumi ir mėgaukitės!

Beje, kalafiorai – nuostabi daržovė, kuri virtuvėje gali pakeisti ne tik miltus, bet ir ryžius. Štai dar vienas geras receptas, kuris jums gali labai patikti: Sveikesnė vakarienės versija: kalafiorų ryžiai su daržovėmis ir tofu.

Jeigu jau išbandėte patiekalus su kalafiorų ryžiais, būtinai įspūdžiais pasidalinkite komentaruose. Tiesa, kad iš pirmo žvilgsnio tai gali atrodyti kaip keistenybė, bet paragavus – nesupranti, kodėl to neatradai anksčiau. Tad kartu įkvėpkime ir kitus ☺️.

KIKI FIT – tai informacija ir motyvacija kiekvienam, kuris nori atrodyti ir jaustis geriau. Trumpais, tačiau naudingais patarimais kasdien dalinamės ir socialiniuose tinkluose – sekite mus Instagram bei Facebook.

Komentuoti