Ketogeninė dieta ir protarpinis badavimas: lengvas būdas sulieknėti dar greičiau? | KIKI FIT
Reikia pagalbos? Susisiekite +37061004232 arba labas@kikifit.lt
ketogenine dieta protarpinis badavimas

Ketogeninė dieta ir protarpinis badavimas: lengvas būdas sulieknėti dar greičiau?

Iš pirmo žvilgsnio neatrodo, kad ketogeninė dieta ir protarpinis badavimas turi kažką bendro.

Pagrindiniai ketogeninės dietos principai – griežtai apriboti angliavandeniai ir didžiuliai riebalų bei baltymų kiekiai. Tuo tarpu protarpinio badavimo taisyklė sako, kad ne taip jau ir svarbu kiek ir ko valgysite, jei kasdien virškinimo sistemai duosite pailsėti per vadinamuosius “badavimo langus”.

Tačiau abu šie mitybos planai leidžia pasiekti ketozę, kuomet kūnas energijai pradeda deginti riebalų, o ne angliavandenių atsargas. Ar tai reiškia, kad suderinus ketogeninę dietą su protarpiniu badavimu pavyks norimus lieknėjimo tikslus pasiekti dar greičiau?

Ko gero, taip. Ypač su tuo sutinka žmonės, kurie jau pabandė derinti šias dvi dietas. Tiesa, reikia nepamiršti, kad toks griežtas mitybos apribojimas tinka ne visiems.

Protarpinis badavimas padeda sumažinti cukraus kiekį kraujyje, tokiu būdu jis padeda greičiau pasiekti ketozę. Tačiau visa tai veikia tik tuomet, jei keto dietos ir protarpinio badavimo taisyklių laikotės griežtai – čia net ir menkiausi nusižengimai gali sugadinti jūsų ketozę, kuomet kūnas energijai pasigaminti pradeda deginti riebalus.

Kaip protarpinis badavimas ir ketogeninė dieta padeda vienas kitam?

Vienas iš didelių ketogeninės dietos privalumų yra tas, kad kol jos laikotės, greičiausiai atsikratysite nuolatinio noro užkandžiauti. Ketogeninė dieta padeda stabilizuoti riebalų kiekį kraujyje, o mokslinės studijos rodo, kad tai gali būti labai naudinga II tipo debetu sergantiems žmonėms. Suderinus ketogeninę dietą su protarpiniu badavimu, cukraus kiekis kraujyje visąlaik išliks stabilus ir gana žemas. O būtent šokinėjantis cukraus kiekis mums ir sukelia tas varginančias svajones apie kalną angliavandenių, nuolatinį nuovargį bei su tuo siejamus staigius nuotaikos pokyčius. O juk visa tai dažnai kiša koją laikantis bet kokios dietos!

Ketogeninė dieta mažina apetitą, o tai protarpinį badavimą padaro kur kas lengvesniu. Laikantis keto dietos, riebalai skyla į ketonus, kuriuos naudojame kaip energijos šaltinį. Ketonai turi didelį privalumą – jie slopina alkio hormoną greliną. Jis yra pagrindinis alkio hormonas ir aukštas jo kiekis didina apetitą. O štai laikantis ketogeninės dietos, grelino kiekis organizme visąlaik išlieka žemas, tad nekamuoja alkio jausmas ir lengviau išbūti nieko nevalgant.

via GIPHY

Ar pastebite, kaip ketogeninė dieta ir protarpinis badavimas papildo vienas kitą? Tad jeigu jūsų tikslas – numesti svorio, suderinus šiuos abu mitybos planus svoris tikrai kris greičiau, net ir tuo atveju, jei suvartojamų kalorijų kiekio labai griežtai neribosite (tačiau paleisti vadelių irgi nereikėtų!). Pasiekus ketozės būseną jūsų kūnas tampa riebalų deginimo mašina, tad svoris krenta greitai, o alkio jausmas visai nekankina. Be to, kai pamatai greitus rezultatus, išauga motyvacija nepasiduoti ir eiti tolyn…

Galbūt išbandėte ketogeninę dietą, protarpinį badavimą arba jau bandėte derinti juos kartu? Pasidalinkite savo patirtimis komentaruose!

KIKI FIT – tai informacija ir motyvacija kiekvienam, kuris nori atrodyti ir jaustis geriau. Trumpais, tačiau naudingais patarimais kasdien dalinamės ir socialiniuose tinkluose – sekite mus Instagram bei Facebook.

Komentuoti