Trūksta laiko? 5 patarimai, kaip sportuoti per pietų pertrauką | KIKI FIT
Reikia pagalbos? Susisiekite +37061004232 arba labas@kikifit.lt
Sportas-Patarimai-pietų-pertrauka

Trūksta laiko? 5 patarimai, kaip sportuoti per pietų pertrauką

“Nėra laiko”, – tai, ko gero, dažniausiai pasitaikantis pasiteisinimas, kodėl mums pavyksta išvengti sporto. Tačiau ilgiems pietums su kolegomis laiko visada atsiranda? Tad paskaičiuokite, kas pasitenkinimo jums atneš daugiau – trijų patiekalų dienos pietūs su apkalbomis apie tai, kas komanda, kada, ką ir kur veikė ar treniruotė, po kurios jausitės geriau ir stipriau, o atrodysite gražiau? Štai kas padės, bandant prisijaukinti naują įprotį.

I. Planuokite iš anksto

Planuokite viską – savaitės pradžioje į darbo kalendorių susirašykite savo treniruočių planą, pasirūpinkite, kad automobilyje visuomet būtų sportinis krepšys, numatykite veiksmų planą, jei kas bandys jus užkalbinti, o reikės pasprukti į treniruotę. Nėra ko slapukauti darbe – jei kas klaus, ar šiandien eisite pietų, tvirtai pasakykite, kad jūs šiuo metu jau turite įsipareigojimų – savo sporto klubui. Pastarąjį išsirinkite tokį, kuris bus arčiausiai ofiso, idealu, jei jį galite pasiekti pėsčiomis ir nereikia rizikuoti įstrigti kamščiuose. Kadangi pietų pertraukos metu mieliau rinksitės žemo intensyvumo treniruotes, neieškokite didžiausių sporto klubų. Jums visiškai pakaks nedidelės jaukios studijos kaiminystėje. Svarbiausia – atstumas nuo ofiso ir tai, kad treniruotės ten vyksta per pietų pertrauką.

II. Susiraskite partnerį

Surasti laiko ir motyvacijos sportui visada sunku, tad kur kas lengviau bus, kai tai darysite dviese. Sportuoti kartu pasikvieskite kolegą, o galbūt net ne vieną. Tuomet būkite gudrūs – jeigu vienu metu prie sporto klubo jungiasi didesnė grupė naujų narių, galbūt galite gauti narystės nuolaidą?

III. Susiplanuokites pietus

Ne, jų tikrai nereikia atsisakyti. Tačiau laiko kavinėje pasisėdėti nebus, galbūt jo neužteks net ir salotoms iš prekybos centro įsigyti. Nieko čia baisaus – pietus visuomet pasigaminkite iš vakaro arba iš ryto, o juos galėsite suvalgyti sugrįžę iš treniruotės, prie savo darbo stalo. Triguba sėkmė: ir sportas, ir sutaupyti pinigai, ir dar sveikas maistas.

IV. Kokias treniruotes pasirinkti?

Kadangi visi siekiame skirtingų tikslų, tam vienodo atsakymo nėra. Jeigu žinote, kad ilgam dušui ir plaukų džiovinimui laiko nepakaks, rinkitės tokias treniruotes, kurios nesukels didelio prakaitavimo. Pietų pertraukos metu idealiai tinka pilates ir joga, sporto klube galite daryti pratimus su savo kūno svoriais. Jeigu tai – jūsų kardio diena, pasirinkite trumpą intervalinę treniruotę, pavyzdžiui, ant bėgimo takelio. Na, o kartais, kai į sporto klubą TIKRAI. MIRTINAI. NESINORI., padovanokite sau “poilsio” dieną, įsijunkite motyvuojantį podkastą ir išeikite pasivaikščioti. Valanda ėjimo spartesniu žingsniu – taip pat puikus sportas.

V. Dušas

Jeigu sukaitote, nusiprauskite po trumpu šaltu dušu kad atvėstumėte – juk prakaitavimas nesibaigia ir po treniruotės. Jeigu dušui trūksta laiko – jį puikiausiai atstos drėgnos servetėlės. Pastarosios, kartu su sausu šampūnu ir yra paslaptis, kaip daugybė žmonių sugeba įterpti treniruotes į savo darbo dieną. Mažas triukas – nuo prakaito sušlapusias plaukų šaknis išdžiovinkite fenu, plaukus nuleidus žemyn. Plaukai kaip mat atšviežės.

Beje, kai ruošite savo treniruočių krepšį pasitikrinkite, kad jame visuomet būtų krepšys, plaukų gumytė, servetėlių ir jau minėtas sausas šampūnas.

Komentuoti