Riešutų mirkymas: reali nauda ar sugaištas laikas? | KIKI FIT

Visos prekės pristatomas per 1-3 d.d.

Reikia pagalbos? Susisiekite +37061004232 arba labas@kikifit.lt
riesutu mirkymas

Riešutų mirkymas: reali nauda ar sugaištas laikas?

Riešutai yra fantastiškas užkandis skubantiems ir nespėjusiems ištrūkti iš ofiso pietų pertraukai. Juose gausu baltymų, sveikųjų riebalų, skaidulų ir mineralų (cinko, magnio, kalcio). Tačiau… ar žinojote, jog riešutuose yra ir natūraliai susidariusių toksinų, kurie dažnai užkerta kelią maistinių medžiagų pasisavinimui ir neleidžia pajausti visos riešutų teikiamos naudos? O patikėkite mumis – jos ten tikrai daug!

Visi (nemirkyti) riešutai savyje turi fitino rūgšties ir fermentų inhibitorių. Neišsigąskite, jie nėra tokie pavojingi, nepaisant to, kaip skamba pavadinimai. Tačiau jie stabdo organizmo gebėjimą tinkamai pasisavinti maistines medžiagas. Valgant riešutus didesniais kiekiais, virškinimo sistema patiria stresą, kuris pasireiškia pilvo pūtimu, sunkumo jausmu ar pykinimu. Tam, kad galėtumėte išvengti šių nemalonumų, siūlome labai paprastą sprendimą – pabandykite savo mėgstamiausius riešutus išmirkyti!

Riešutų mirkymas sūriame vandenyje atskleidžia ne vien jų skonį bei tekstūrą, mirkymo metu padidėja ir riešuto maistinė vertė. Mineralai, vitaminai, baltymai ir riebalai tampa lengviau įsisavinami, o suvalgytų riešutų virškinimo procesas pasidaro lengvesnis. Jei siekiate maksimalios naudos, nepatingėkite ir prieš užkandžiaudami skirkite šiek tiek laiko riešutų paruošimui. Sunku nebus, tad toliau dalinamės trumpa instrukcija ir patarimais, kaip mirkyti riešutus namuose.

  1. Suberkite mėgstamus riešutus į didelį indą, užpilkite vandeniu ir įberkite šaukštelį druskos.
  2. Palikite riešutus mirkti 7-12 val. (arba per naktį).
  3. Dar kartą perskalaukite riešutus po tekančiu vandeniu (po to, kai pamatysite nešvarumus, tikriausiai niekada nebenorėsite valgyti neplautų riešutų).
  4. Nenustebkite, jei inde atsiras daugiau riešutų, išmirkyti jie padidėja kone dvigubai!
  5. Džiovinkite orkaitėje kiek įmanoma mažesnėje temperatūroje (rekomenduojama 65-105 laipsnių), nurodytą laiko tarpą. Šis žingsnis yra labai svarbus. Nepradėkite riešutų sausinti virtuviniu rankšluosčiu, nes jei neplanuojate visko suvalgyti per 1-2 dienas, ant riešutų susidarys pelėsis!
  6. Pilnai išdžiovinę riešutus galite iš karto mėgautis sveiku ir traškiu užkandžiu.

riesutu mirkymas

Jei klausiate, ar būtina mirkyti riešutus, vieno atsakymo nėra. Taip, riešutų mirkymas turi daug privalumų, padeda organizmui lengviau įsisavinti maistines medžiagas ir užkerta kelią virškinimo problemoms. Tačiau net ir nemirkytuose riešutuose yra gausu naudingų E ir B grupės vitaminų ir mikroelementų. Jei per dieną planuojate suvalgyti ne daugiau nei saujelę riešutų ar jais gardinti tik salotas, dėl mirkymo galite ir nesukti sau galvos.

KIKI FIT – tai informacija ir motyvacija kiekvienam, kuris nori atrodyti ir jaustis geriau. Trumpais, tačiau naudingais patarimais kasdien dalinamės ir socialiniuose tinkluose – sekite mus Instagram bei Facebook. O jeigu jums patiko šis straipsnis – būsime dėkingos, jei juo pasidalinsite ir su draugais.

Komentuoti