“Victoria’s Secret” angelų mitybos ir sporto režimas: ką galime pritaikyti sau? | KIKI FIT
Reikia pagalbos? Susisiekite +37061004232 arba labas@kikifit.lt
modeliu-dieta-sportas

“Victoria’s Secret” angelų mitybos ir sporto režimas: ką galime pritaikyti sau?

Nors grožio standartų yra daug ir įvairių, “Victoria’s Secret” mums tarsi įdiegė, kad būtent po jų sparnelių yra susibūrę gražiausios pasaulio moterys. Todėl visuomet labai smalsu – kokių dietos bei sporto režimų jos laikosi, kad TAIP atrodytų?
Mes į vieną vietą surinkome “Victoria’s Secret” modelių pasisakymus apie tai, kokia jų dieta ir sporto režimas, ką jos valgo ir nevalgo bei kaip tiksliai sportuoja, kol ruošiasi garsiausiam pasaulyje apatinio trikotažo pristatymui.

“Victoria’s Secret” angelų dieta

Taip, tokia oficialiai egzistuoja. Daug angelų pagalbos kreipiasi į mitybos specialistą daktarą Charles Passler, kuris joms sudarė specialią detokso programą, skatinančią metabolizmą ir mažinančią kūno riebalų kiekį.

Pagal šį detoksą, merginos kas naktį privalo miegoti nuo septynių iki devynių valandų, išgerti bent du litrus vandens per dieną, vengti cukraus, perdirbto maisto, alkoholio. O paskutines kelias dienas iki šou – ir angliavandenių. Ruošiantis šou, modeliams rekomenduoja valgyti mėsą ir žuvį, jūros gėrybes, vištieną bei kiaušinius, baltyminius miltelius bei riešutus, avokadą ir alyvuogių aliejų, čia sėklas, saldžiąsias bulves ir ryžius, bolivines balandas bei vaisius.

Daktaras modeliams taip pat pataria medituoti ir užsiimti kita atpalaiduojančia veikla, todėl kad bet koks stresas turi neigiamos įtakos dietai. Likus trims dienoms iki šou, modeliai padaro sporto pertrauką ir tik paskutinę dieną atlieka pratimus su savo kūno svoriu.

Tai – bendri patarimai, o ką apie savo dietą pasakojo kiekvienas “Victoria’s Secret” angelas?

Elsa Hosk

Ji, kaip ir daugelis, sveikai maitinasi bei sportuoja visus metus. Ji vengia užkandžiauti, tačiau mėgsta sveikas daržovių sultis bei smūčius.

Tarp jos mėgstamiausių sporto rūšių – ne tik daugelio angelų pamėgtas boksas, bet ir krepšinio treniruotės. E. Hosk, kartu su kitais “Victoria’s Secret” angelais mėgsta “The Sculpt Society” kurtas šokių treniruotes.

Adriana Lima

 

View this post on Instagram

 

Big day in London with my @puma and @intersport fam 🖤 #teamlima 📷: @ysaperez

A post shared by Adriana Lima (@adrianalima) on

Šiais metais Adriana ant “Victoria’s Secret” podiumo pasirodė aštuonioliktą kartą ir taip pabaigė savo, kaip “Victoria;s Secret” angelo karjerą.

Ruošdamasi pasirodymui, A. Lima šokinėja per virvutę, boksuojasi ir atlieka pratimus su svoriais.

Iki kasmetinio šou likus devynioms dienoms, Lima pradeda valgyti tik skystą maistą, kurio dalį sudaro baltyminiai kokteiliai. Likus porai dienų iki šou, Lima taip pat sumažina savo išgeriamo vandens kiekį, o paskutines dvylika valandų iki pasirodymo ant podiumo ji apskritai atsisako bet kokių skysčių, taip vengdama bet kokio patinimo svarbią akimirką.

 

View this post on Instagram

 

“Be humble. Be hungry. And always be the hardest worker in the room.” -Dwayne Johnson @therock 📷: @ysaperez #teamlima

A post shared by Adriana Lima (@adrianalima) on

Lais Ribeiro

 

View this post on Instagram

 

👙👙

A post shared by Lais Ribeiro (@laisribeiro) on

Ji pasakojo, kad intensyvesni treniruočių režimas prasideda du mėnesius prieš “Victoria’s Secret” šou. Ji sportuoja kiekvieną dieną, tačiau stengiasi, kad treniruotės būtų vis kitokios. Lais lanko Pilates ir boksą, treniruotes su svoriais.

Tuo tarpu jos dieta artėjant šou beveik nesikeičia, tačiau jos kasdienės mitybos pagrindą sudaro baltymai, kurie tokie svarbūs raumenims.

Georgia Fowler

Ji pasakojo, kad stengiasi, jog 80% dietos sudarytų daržovės ir vaisiai, 10% – riebalai ir 10% – baltymai. “Per dieną suvalgau avokadą, daug riešutų ir daug žuvies, daug daržovių ir vaisių. Stengiuosi vengti pieno produktų bei angliavandenių, taip pat nevartoju jokio perdirbto maisto”, – pasakojo G. Fowler.

Ji sportuoja penkis arba šešis kartus per savaitę, o treniruočių planas atrodo štai taip: pilates treniruotė, dvi treniruotės su svoriais, aukšto intensyvumo intervalinė treniruotė ir bokso/dviračių arba kita kardio treniruotė.

Karlie Kloss

Viena įtakingiausių šių dienų manekenių taip pat stengiasi rinkti kuo sveikesnį maistą, riboja pieno produktus. Pusryčiai yra jos mėgstamiausias dienos maistas, kuriam Karlie dažniausiai renkasi baltyminį kokteilį arba omletą, košę arba šviežius vaisius su jogurtu.

Jos sportas – tai SoulCycle dviračių treniruočių ir Pilates mišinys, o didžiausią dėmesį ji skiria rankų bei kojų stiprinimui.

Bella Hadid

Bella Hadid laikosi sveikos mitybos principų ir nėra papasakojusi apie jokias drastiškas dietas, tačiau praėjusiais metais ji visus nustebino atskleidusi, kad ruošdamasi “Victoria’s Secret” pasirodymui ji kasdien sportuoja… po tris valandas!

Kelly Gale

 

View this post on Instagram

 

Hard work paying off so had to take an absie🤷🏽‍♀️🤳🏾🙊 #VSFashionshow #TrainLikeAnAngel

A post shared by Kelly Gale (@kellybellyboom) on

Jos dietos pagrindą sudaro daržovės ir baltymai. Kelly valgo daug kiaušinio baltymų, daug jūros gėrybių, vištienos ir kalakuto. Kad nepritrūktų vitaminų, ji stengiasi valgyti kuo įvairesnes daržoves bei uogas, mėgsta spiruliną.

Kalbant apie treniruotės, jos pasirinkimas – jėgos treniruotės Niujorko “Dogpound” studijoje ir “Body by Simone”, kurios sujungia pilates ir kardio treniruotes.

Martha Hunt

 

View this post on Instagram

 

Bahamian days @j_mcd

A post shared by Martha Hunt (@marthahunt) on

Jos valgymo įpročiai skiriasi nuo kitų angelų tuo, kad Martha artėjant šou valgo net daugiau nei įprastai. “Sportas sudegina labai daug kalorijų”, – paaiškino ji, todėl užkandžiams dažnai renkasi žemės riešutų arba migdolų sviestą.

Jos treniruočių pagrindą sudaro baletas bei jo įkvėptos barre treniruotės. Papildomai Martha sportuoja ir su asmeniniu treneriu, su kuriuo atlieka pratimus su svoriais bei kardio treniruotes.

Lily Aldridge

 

View this post on Instagram

 

@victoriassecret 💘

A post shared by Lily Aldridge (@lilyaldridge) on

Kaip ir daugelio modelių, Lily dietos pagrindą sudaro daržovės ir baltymai. Ji taip pat yra didelė baleto treniruočių gerbėja, kurias atlieka šešis kartus per savaitę, kartais net ir du kartus per dieną. Jos asmeninis treneris Kartu keliavo net į Kinijoje vykusį “Victoria’s Secret” kolekcijos pristatymą, kad Lily galėtų ir toliau treniruotis kiekvieną rytą.

Komentuoti